L.F.O. -Lost Future Omega-
Synchroniseer het geluid, synchroniseer de toekomst. Naarmate het scherm verandert, worden je acties en het geluid gesynchroniseerd met de muziek. Sommige geluiden die je kiest, kun je in het volgende level weer gebruiken.
Het ritme gaat door vanaf het begin van het spel tot je het level hebt uitgespeeld (of helaas wanneer je sessie voorbij is).
Voor iedereen die vrijuit wil spelen, heeft deze game twee standen: [NORMAL Mode] en [OKIRAKU Mode]. Met de OKIRAKU Mode kun je spelen zonder schade op te lopen.