L.F.O. -Lost Future Omega-
Synchronise the sound, synchronise the future. As the screen changes your actions and the sound synchronise with the music. Some of the sounds you select can be passed to the next stage.
By doing so and depending on your progress at that point, even if you are playing in the same stage, you will get feeling that you are listening to another arrangement. Depending on the branch and the area you choose totally different stages and music are waiting for you.
The beat continues from the start of the game and until you clear the stage (or sadly when your game is over).
For those who want to play freely, this game has two kinds of mode - [NORMAL Mode] and [OKIRAKU Mode]. If you select OKIRAKU Mode you can play without taking any damage.