Snelle en dynamische kartraces, als je ernaar verlangt en ernaar op zoek bent, zal Kart Crazy Race Simulator je niet vervelen. Kies de kaart die bij je past, stel de moeilijkheidsgraad van het spel in die voor jou handig is en verdien geld om nieuwe karts te kopen die niet alleen qua ontwerp maar ook qua vermogen verschillen.