Ontketen het monster!
Een 'endless runner' waarin je zoveel mogelijk schade moet veroorzaken terwijl je uit een legerbasis probeert te ontsnappen.
Ontgrendel verschillende Kaiju en laat ze uitgroeien tot monsterlijke proporties om de obstakels op je pad te trotseren en wraak te nemen op de mensheid.