Justice Chronicles
In een wereld die op de rand van oorlog staat moet het nieuwe duo vechten tegen het lot zelf om de wereld te redden van de alsmaar naderende duisternis die alles dreigt over te nemen en zo voor eens en altijd de balans in de wereld te herstellen.
Meer dan 40 uur unieke gameplay, een diep verhaal met veel verschillende karakters en vijanden, en nog veel meer features zoals krachtige meteorieten die sterker worden met de speler, geanimeerde turn-based gevechten, veel extra missies, grondstoffen verzamelen, wapen upgrades en 8-bit artwork, Justice Chronicles is een echte klassieke Role Playing Game.