Horse Stable: Herd Care Simulator
Ga naar de paardenboerderij van koop je eigen paard en ga op pad - wees klaar voor avonturen, zoektochten, gevechten met roofdieren en de mogelijkheid om een hele kudde paarden te creëren!
In de wereld zijn er veel activiteiten, je hoeft alleen maar de stal te verlaten! Veel interessante speurtochten, verre oorden en gevaarlijke dieren zullen echte onderzoekers in de weg staan.