Hidden Shapes: Cat Realm + Trick or Cats
Hidden Shapes: Cat Realm + Trick or Cats bieden je twee betoverende en kalmerende minimalistische puzzelspellen die je zintuigen zullen boeien terwijl je begint aan een reis van vormtransformatie, die leidt tot adembenemende artistieke onthullingen. Met twee thema-opties om uit te kiezen, kun je het mystieke Cat Realm verkennen met zijn dappere kattenridders en woeste draken, of jezelf onderdompelen in de grillige wereld van Trick or Cats, met prachtige Halloween-geïnspireerde kostuums!