Heart&Slash is een lawaaierig en schurkachtig liefdesverhaal in 3D dat zich afspeelt in een wereld waar machines alles zijn wat overblijft van de menselijke beschaving.
Je speelt als Heart, een robot met gevoelens die vecht om te ontsnappen aan de greep van de slechte en alziende machine QuAsSy (Quality Assurance Systems). Maar vergis je niet, Heart&Slash is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Elke keer je sterft, zul je het level helemaal opnieuw moeten beginnen met nieuwe wapens, items, vijanden en zelfs nieuwe geheimen.
Heart&Slash biedt spelers iets nieuws en uitdagends. Je zult van alle markten thuis moeten zijn om deze game te slim af te zijn, want er ligt elke keer weer een nieuwe uidaging op je pad!