Haunted Dungeons: Hyakki Castle
Stel je team samen (een groep geheime agenten) en kies daarbij uit vier rassen: Mens, Oni, Tengu en Nekomata. Vecht daarna in het mysterieuze, met Yokai gevulde kasteel!
De game bevat Yokai uit de oude Japanse literatuur, waaronder het gigantische skelet Gasha Dokuro en een Yokai die bestaat uit het hoofd en de arm van een vrouw. Je zult veel enge en angstaanjagende monsters tegenkomen. Ze wachten op je in Hyakki Castle.
Dan no Ura, een originele song die gemaakt is door Biwa-speler Sae Ishida, creëert een griezelige sfeer.
Real-time dungeon-RPG's spelen als een actiegame. je loopt rond en vecht. De game speelt grotendeels in real-time.
De speler bestormt Hyakki Castle, waar ongelofelijke Yokai en angstaanjagende vallen liggen te wachten. Wees voorzichtig, want één verkeerde beweging kan je de kop kosten.
Je kunt in dit kasteel nergens relaxen. Eet, slaap, versla Yokai en doorzoek het kasteel. De dood zit je altijd op de hielen.