Goonya Fighter
Schop bommen naar je vijanden, drijf ze richting poreuze ondergronden en maak gebruik van het omliggende water en magma!
In de verhaalstand kun je de kneepjes van het vak leren. Kruip in de huid van Nyack en vecht samen met je kompaan Mash tegen allerlei Amoebas.