Walk too far and you flop over; punch the wrong way and be sent flying!
Increase your ranks and winnings and get access to more characters. - One console, two Joy-Con, double the fun!
Take on the challenge with a sibling, a best friend, a family member, your lover, your dog. - There are only 4 buttons to use!
As Nyack, plunge into battle against the interfering Amoebas with your companion Mash.
Using one console (two Joy-Con), you can team up and have even more fun in story mode!