Gleylancer and Gynoug: Classic Shmups Pack
In een tijdperk tussen de middeleeuwen en de vroege moderne tijd zijn de demonen sterker geworden door zich te voeden met de duivelse ambities van mensen. Onder leiding van het wezen dat bekendstaat als de Destroyer plannen ze hun aanval.
De engel Wor komt op voor het voortbestaan van de hele stam en gaat naar Iccus om de verspreiding van de duivelse geest te voorkomen.
Bestuur Wor en schiet elke groteske vijand die op je pad komt neer. Versla aan het einde van elk gebied de demonenbaas om verder te komen.