In the year 1992, Gleylancer was released as an iconic space shooter.
Our heroine pilot decides to hijack the prototype fighter and go after her missing father.
Equip multiple weapons and powerups... Choose between different optional formations to customize your ship and become the most powerful fighting force in space.
In an era between the Middle Ages and the early modern period, the demons have grown in power by feeding on the evil ambitions of the people. Led by a being known as The Destroyer they plan their attack.
The angel Wor stands up for the survival of the entire tribe, and heads to Iccus to prevent the spread of the evil spirit.
Take control of Wor and shoot down every grotesque enemy in your path. Defeat the demon boss at the end of each area to advance onward.