Farm Mystery
De Happy Orchard-boerderij zit gevangen in een nachtmerrie! In Farm Mystery verdwijnen 's nachts mensen in de mist die de stad omringt. Jij moet de ijzingwekkende zaak van deze vervloekte plek oplossen. Zoek naar aanwijzingen, los puzzels op en speel minispellen om de geheimen van de Happy Orchard-nachtmerrie te ontdekken. Lukt jou het Farm Mystery op te lossen?