Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow
Maak je gereed voor een spannend sci-fi avountuur in de grote stad, dat een meeslepend en vernieuwende alternatief biedt voor het verborgen object puzzel avonturen genre. "Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow" is een emotionele cyberpunk-achtig avontuur met wat romantiek en dat je regelrecht naar de nabije toekomst stuurt.
Als een cybernetisch geavanceerde tijdreiziger je vrouw ontvoert, en iemand jouw voor deze misdaad probeert te laten opdraaien, verandert de wereld in één klap. Het is tijd zelf het initiatief te nemen en te laten zien wat je waard bent. Als een vindingrijke wetenschapper heb je nog wat verrassingen in petto!
Het tweede deel van de Family Mystery-reeks laat je kennis maken met een post-apocalyptische visie van een dystopische toekomst waar het menselijke ras op het punt van uitsterven staat. Je krijgt te maken met high-tech, rebellerende software en ook een reeks uitdagende raadsels en - zoals gewoonlijk - met urgente scenes met verborgen objecten.