Energy Cycle heeft drie spelstanden
Energy Cycle – een nieuwe puzzelgame van de ontwikkelaars van Energy Balance. Als je op een cel in het speelveld klikt, verandert het samen met de aangrenzende cellenvan kleur. Jouw taak bestaat eruit om alle cellen dezelfde kleur te geven. Het klinkt misschien eenvoudig, maar schijn bedriegt!