Easy Japanesey 2
Het doel is om het missende grammaticale onderwerp of zinsdeel in een woordenboek met meer dan 400 zinnen te vinden – tik gewoon op een van de negen mogelijke antwoorden op het spelbord om je keuze te maken. Kom je vast te zitten? Gebruik dan de handige hints om extra aanwijzingen te onthullen!