Dorfromantik
Met Dorfromantik kun je jezelf op elk moment onderdompelen in een stille, vredige wereld en een pauze nemen van het dagelijks leven. Tegelijkertijd biedt Dorfromantik een uitdaging voor degenen die er naar op zoek zijn: om de hoogste score te halen, moet je je tegels zorgvuldig plannen en strategisch plaatsen.
In Dorfromantik begin je met een stapel procedureel gegenereerde tegels. De een na de ander trekt u de bovenste tegel van de stapel, plaatst deze op een beschikbare plek en draait voor de beste pasvorm. Daarbij worden groepen en combinaties van landschappen gevormd, zoals bossen, dorpen of water gebieden, en je wordt beloond met punten afhankelijk van hoe goed de tegel past.