Disney Dreamlight Valley
Disney Dreamlight Valley is een hybride tussen een levenssim en een avonturengame met opdrachten, verkennen en spannende activiteiten waarin zowel oude als nieuwe vrienden van Disney en Pixar terugkomen.
Dreamlight Valley, wat ooit een idyllisch eiland was, was een plaats waar de personages van Disney en Pixar in harmonie leefden - tot het Grote Vergeten. Doornstruiken groeiden overal en verscheurden de prachtige herinneringen aan deze magische plek. Omdat de bewoners van Dreamlight Valley nergens naartoe konden, trokken ze zich terug achter de gesloten deuren van Droomkasteel.
Nu is het aan jou om de verhalen van deze wereld te ontdekken en de magie terug te brengen naar Dreamlight Valley!
Bevrijd het Droomkasteel van het bedrieglijke Grote Vergeten en bevrijd de unieke rijken van de geliefde personages van Disney en Pixar. Elk rijk kent haar eigen uitdagingen, puzzels om op te lossen en vrienden om terug te brengen naar Dreamlight Valley. Bevrijd het Droomkasteel van de grip van het Grote Vergeten en bevrijd de rijken van grootse koninginnen en koningen, zoals Anna en Simba.
Je begint je eigen avontuur in de vallei, maar je reis zal je brengen tot in de oneindigheid... en nog verder! Verken wat er in het Bos der Moed op de loer ligt en wees dapper in de diepste grotten terwijl je uitdagingen aangaat van iconische Disney en Pixar helden en schurken. Wie weet wie - of wat - je zult ontdekken.
Bevrijd de vallei van de toorn van het Grote Vergeten en geef Dreamlight Valley haar voormalige pracht en praal terug door het je eigen te maken. In Dreamlight Valley bouw je de perfecte buurt op, speciaal voor jou, met een volledig aanpasbare indeling, creatief te ontwerpen landschappen en duizenden decoratieve items.
Ga je je vestigen op het strand naast Moana of bel je aan bij je buur, Buzz Lightyear, op het plein?
Breng je innerlijke prinses, schurk of Disney-oprichter naar buiten! Stel unieke outfits samen en decoreer je huis met duizenden fantastische items. Door de Vleugje magie-tool te gebruiken, maak je zelfs je eigen designs met stickers van Disney en Pixar!
Met de camera in de game maak je een selfie bij zonsondergang met Mirabel, een foto van een culinair hoogstandje met Remy of gewoon om een speciaal moment te vereeuwigen.
Er is voortdurend nieuwe content, dus er is altijd iets nieuws te ontdekken. Ontmoet nieuwe personages in de vallei, bekijk de nieuwste kleding en meubelcollecties in Scrooge's winkel en voltooi uitdagende gebeurtenissen in de game! Droom weer over Dreamlight Valley door nieuwe avonturen te ontdekken!