Deck of Ashes: Complete Edition
Deck of Ashes is een avontuurgame met tactische Kaart Gevecht. In deze complete editie van het spel heeft een electrische boogschutter Sibyl de duistere ziel bij de cast van anti-helden op hun zoektocht naar verlossing. Als Sibyl, bruge overlegne skarpskytterfærdigheder, herleven gevallen vijanden of induceer je angst en hysterie in iedereen die tegen je is. Een personage per keer, verken de vervloekte fantasiewereld en jagen krachtige kaarten. Zet je survival and resource management vaardigheden op de proef bij het upgraden van je kamp van bondgenoten.
De keuzes die uw reis rijden - waar te gaan, welke hulpbron om te verzamelen, welk risico om te nemen, en welke kaart tot ambacht - het verschil is tussen succes en vroegtijdig overlijden.
Deck of Ashes As is voorzien van een procedureel gegenereerde wereld waar gevaar elke hoek wacht. Plotselinge hindernissen, cataclysms en willekeurige gebeurtenissen zullen je dwingen zich voortdurend aan te passen en vluchtige mogelijkheden te verkennen om een rand te behalen! Verfijn uw strategie onderweg om te zorgen voor uw overleving!
Wij bieden u de beste gereedschappen die we kunnen ontwikkelen. Als je een newbie bent - hebben we je gedekt, want er zijn sets van kaarten die duidelijk goed samenwerken. En als u klaar bent om gek te gaan met uw eigen terrasidee, is er een 100+ kaarten voor elk personage om te verkennen en te combineren. Pas op: een ton potentieel om gek te gaan met de onverwachte combo's!