Death Becomes You is een moordmysteriebeeldroman die zich afspeelt op een magische universiteit. Wie heeft je beste vriendin vermoord?
Je treft 4 verdachte studenten aan op de plaats delict. Als ze zich allemaal tegen je keren en jou van de moord beschuldigen, hoe moet je dan de waarheid achterhalen en je onschuld bewijzen?
Ontrafel de redenen achter Lyra's dood door vriendschappen op te bouwen met 4 medestudenten. Welke duistere motieven en complexe relaties zul je ontdekken?