Curious Expedition
Curious Expedition is een roguelike expeditiesimulatie die zich afspeelt eind 19e eeuw. Kruip in de huid van beroemde historische figuren, ga op reis en verken niet eerder bezochte plekken voor de faam, de wetenschap en natuurlijk de schatten! Zet je tropenhelm op, trek je kaki ontdekkersuitrusting aan en baan je weg door een levendige, procedureel gegeneerde wereld voor wonderen en mysteries.
Curious Expedition is geïnspireerd op het enthousiasme en de nieuwsgierigheid die de mens al eeuwenlang drijft om de wereld om zich heen te ontdekken. Ervaar het gevoel van verwondering en glorie, maar ook de constante gevaren die tijdens een ontdekkingsreis op de loer liggen.