Pak je revolver en red je partner in deze schietgrage roguelike.
Colt Canyon is een 2D pixelart-shooter waarin je een cowboy bent, of een van de ontgrendelbare personages, die zijn gekidnapte partner moet bevrijden uit handen van bandieten. Met TNT en je pistool knal je je een weg door een canyon vol schatten, wapens, obstakels en tuig.