Colt Canyon
Take your revolver and rescue your partner in this atmospheric and punchy roguelike game.
Colt Canyon is a 2D pixel art shooter where you control a cowboy, or one of the many other unlockable characters, whose mission is to save his kidnapped partner from the ruthless bandits. Take your gun and TNT and shoot your way through a hostile canyon full of hidden treasures, weapons, obstacles and all kinds of bloodthirsty scum.
Inspired and polished to perfection after spending countless hours in many fantastic big and small games of similar genres and settings!