Children of Zodiarcs
Kruip in de rol van Nahmi en haar verstoten vrienden met een gloednieuw vechtsysteem met een kaart en dobbelstenen en vecht tegen de onstopbare dorst naar winst van de nobele Lord en Lady.
Professionele dieven zijn op zoek naar een oeroud relikwie en de groep infiltreert in de glinsterende zalen van de privékamers van een corrupte edelheer om hun doel te bereiken, waarbij ze ternauwernood ontsnappen aan de woede van de stadswachten. In een wanhopige poging om te ontsnappen, verstoppen ze zich in de volkswijken van de stad en trotseren ze de zonloze onderwereld. Ze wordt opgejaagd door de zwaarbewapende stadswachten, rivaliserende bendes en psychotische mensetende familie die in de onderwereld wonen. Deze jonge vrienden worden door het systeem in de steek gelaten en worden gedwongen om de realiteit onder ogen te zien. En wees voorzichtig: in de wereld van Children of Zodiarcs: niemand ontsnapt ongedeerd!
Om nog meer strategie aan Children of Zodiarcs toe te voegen, kun je dobbelstenen maken die jouw speelstijl stimuleren en je kunt maximaal twee dobbelstenen maken elke keer je gooit. Je hoeft niet bang te zijn van de godin van het geluk!
Onderweg kom je meer te weten over Nahmi, die als kind ontvoerd is uit haar thuisland; Brice, gedwongen om te overleven in de verraderlijke straten van Torus; Zirchhoff, een charismatische bandietenleider die jonge weeskinderen in dienst neemt om zijn werk te doen, en nog veel meer enge personages.
Elk speelbaar personage heeft zijn eigen aanpasbare kaartspel. Hiermee kun je hun vaardigheden aanpassen aan de soorten aanvallen en vaardigheden waarover je wilt beschikken in het heetst van de strijd.
De muziek van Children of Zodiarcs zorgt voor een gevoel van tactische RPG-klassiekers dankzij de soundtrack met orkest die is gecomponeerd door het bekroonde team op Vibe Avenue.
Neem Nahmi en haar team mee naar een verbluffend adembenemend verhaal over de overlevingsstrijd van de onderdrukten in een wereld waar er geen rekening wordt gehouden met de mystieke krachten en waar de machthebbers zich alleen bezighouden met winst maken. Kun jij een corrupt regime omverwerpen?