Chess Brain: Dark Troops
Chess Brain: Dark Troops is een vervolg op een eenvoudig schaakpuzzelspel waarin je de koning bestuurt die een specifiek punt moet bereiken, terwijl je tegengestelde stukken vermijdt die elke seconde bewegen om je pad te bemoeilijken.
Sommige paden zijn misschien eenvoudig, maar andere zullen je aan het denken zetten om elke seconde vooruit te denken om het juiste pad te tekenen om te voorkomen dat de koning wordt gedood door de tegenovergestelde stukken en de Rode Soldaat, die hersens heeft.
Het spel heeft meer dan 30 puzzels en onthoud dat alleen de juiste manier je naar het bestemmingspunt zal brengen.