Maak je klaar voor een epische road trip door een kleurrijke wereld vol puzzels en avontuur. Gebruik je rijvaardigheid en los puzzels op om ontbrekende artefacten te vinden en de gebroken wereld Blocktaria weer in elkaar te zetten.
RIJD overal: het is net alsof al je favoriete kartracing- en platform-puzzelavontuurgames in één game zijn verpakt.
VERZAMEL batterijen om portalen te openen en vind meer dan 100 artefacten om nieuwe paden vrij te maken.
Los fysieke puzzels op, ruim obstakels uit de weg, spring van schansen of navigeer door uitdagende doolhoven.
ONTDEK de geheimen van Blocktaria en haal de verloren herinneringen terug van je behulpzame maar zeer vergeetachtige gids, Lord Blockstar. Wat is zijn verhaal? Welke geheimen zullen worden onthuld?