Welkom op het politiebureau, waar overwerk tragische gevolgen kan hebben. Jij bent John Bishop, een agent die omkomt in het werk en zijn onderzoek onvermoeibaar doorzet, tot diep in de nacht. Maar vannacht wordt je ruw gewekt uit je kostbare paar uurtjes slaap, en een vreemde droom, door een mysterieus telefoontje van een oude "vriend". Waarmee je strijd om de waarheid te vinden verandert in een strijd om de nacht te overleven.
Je politiebureau komt zonder stroom te zitten. Het beveiligingssysteem is gehackt. Alle uitgangen zijn gesloten. Maar dat is niet het echte probleem.