Welcome to the police department, where working late can lead to tragic consequences. You're John Bishop, a swamped-with-work detective who tirelessly carries out your investigations late into the night. But tonight you are pulled from your precious few hours of rest ,and a strange dream, by a mysterious call from an old “friend.” Turning your fight to find the truth into a fight to survive the night.
Your police department is left without electricity. The security system has been hacked. All exits are locked. But that is not the real problem.
Someone… something is following you. Red eyes shine from dark corners and the sound of shifting, clanking metal echoes through the once safe halls.. You know them simply as animatronics, but something unknown and horrifying is driving them. Figure out what is going on, survive the night, and remember - no one will care if you scream.