Zijn hond slaapt naast hem. Balthazar blijft zijn baasje altijd trouw.
Een knul genaamd Dustin raakt in een coma nadat hij wordt aangereden door een ijscowagen. Zijn verwondingen zijn ernstig en de kans dat hij uit zijn coma raakt is nihil.
In zijn droom bespeurt Balthazar de aanwezigheid van twee levensvormen. De ene is Dustin en de andere is een onbekend iets dat in de duisternis op de loer ligt.