Ga de confrontatie aan met de duistere kant van je mens-zijn en ontdek wat er schuilgaat in de schaduwen.
Ontdek elke keer als je speelt weer een nieuw pad (je voltooit het spel in ongeveer 2 uur) met 34 mogelijke eindes.
Ontdek de dynamiek, relaties en spanningen tussen de dappere kapitein van de groep Petra, de pragmatische vechter Sinh, de jonge optimistische onderzoeker Kali en de behoedzame verkenner Nadir, op een reis naar het einde van de wereld.
200 jaar na de eerste natuurrampen is de aarde een post-apocalyptische woestenij. Overleef het weer, de asstorm, de grijze sneeuwstorm en de zure regen.