Alice in Wonderland - A jigsaw puzzle tale
Een nieuw legpuzzelspel om een geliefd klassiek verhaal te onthouden. Met 12 prachtige illustraties gemaakt door Katia Numakura, met inspiratie uit "Alice in Wonderland" van Lewis Carroll.