ACA NEOGEO SPIN MASTER
Onze avonturier Johnny gaat samen met zijn beste vriend Tom op pad om zijn geliefde en zijn gestolen schatkaart terug te halen van de kwade wetenschapper Dr. De Playne. Maak gebruik van een grote hoeveelheid wapens en aanvallen!