Batman Begins
Keer terug naar Gotham City! Speel als de Dark Knight zelf maar ook als zijn alter ego Bruce Wayne en neem het op tegen de duivelse Ra's Al Ghul en de Vogelverschrikker, evenals meestermisdadiger Carmine Falcone. Gebruik je hersens en een gevarieerd stel gadgets, maar ga een ouderwets vuistgevecht niet uit de weg. Batman kan gebruikmaken van zijn duistere imago om de harten van de schurken angst in te boezemen. Afhankelijk van hoe effectief je hun lafheid uitbuit zullen de angsthazen onhandiger vechten of zelfs gillend voor je wegrennen! De nadruk ligt in het spel op het betere sluipwerk, dat je meevoert naar de duistere kamers van het Arkham Asylum, de weelderige ruimtes van Wayne Manor en zelfs een mysterieus Tibetaans klooster. Batmans meest duistere avontuur tot nu toe is bovendien zijn meest meeslepende...