Batman Begins
Gotham City needs a hero - enter the Batman! Play as both the Dark Knight and his alter ego, millionaire industrialist Bruce Wayne, as you take on the villainous Ra's Al Ghul and the Scarecrow alongside crimelord Carmine Falcone. Fall back on your wits and an arsenal of high tech weaponry, but don't pull any punches when it comes to up close and dirty combat either. Batman can harness fear itself to combat the forces of thuggery, drawing on his dark imagery to strike fear into the hearts of the cowardly, superstitious criminal underclass. Depending on how effective you are in exploiting their dread, fear-afflicted enemies will fight more clumsily or even run away from you in terror! With an emphasis on stealth-action, and taking in the shadowy chambers of Arkham Asylum, the opulent environs of Wayne Manor and even a mysterious Tibetan monastery, Batman's darkest adventure yet is also set to be his most compelling.