Maak je eigen briefkaarten en stuur ze naar je vrienden! met myPostcards kun je een foto nemen, schrijf een tekst en sla het op als briefkaart. Sla je Nintendo DSi open, maak een foto en je kunt beginnen! Je kunt je briefkaarten verder aanpassen door de achtergrond en stempels te veranderen. Met meer dan 32 verschillende, vrij te spelen gelijnde en blanco-achtergronden en veel verschillende stempels om te verzamelen, kun je een kaart voor elke gelegenheid maken. Gebruik de pen of het potlood om tekst of tekeningen ote maken en gum wat je niet leuk vindt weer weg. met 5 inktkleuren, zul je altijd fraai ogende tekst en tekeningen kunnen maken.