Starship Patrol lanceert het 'tower defence'-genre de ruimte in! Verdedig je ruimtevloot tegen aanvalsgolven aan vijanden met een combinatie van strategische vaardigheden en resource management. Plan je verdediging met het touchscreen door je schepen op strategische posities met wapens uit te rusten. Gebruik de energie die overblijft na vijanden verslagen te hebben om nieuwe en sterkere wapens te kopen. Kijk uit naar zeldzame kristallen waarmee je gevorderde aanvallen vrijspeelt, waaronder de mogelijkheid om een allesverzweldend zwart gat te creëren! Verdedig je vloot in 30 intense levels en klim op in rang van bescheiden rekruut naar vlootadmiraal! Ben jij opgewassen tegen zo'n uitdaging?