Music on: Acoustic Guitar
Een akoestische gitaar op zakformaat!Speel op eenvoudige wijze je favoriete nummers, dankzij de mogelijkheid om vantevoren akkoorden te selecteren, en geniet van het resultaat. Hoor de nagels aan de snaren tijdens het stemmen en spelen! Er zijn 900 akkoorden voorradig die laten zien waar je je vingers op een echte gitaar moet plaatsen en je kunt naar ze luisteren als ze geselecteerd zijn. Kies uit vijf verschillende muziekstijlen, geschikt voor elke stemming.