Music on: Acoustic Guitar
An acoustic guitar in your pocket!Play your favourite songs easily, thanks to the pre-selection chord option, and enjoy the sound quality achieved. Hear the fingers on the frets and the nails on the strings while strumming! A directory of over 900 chords shows you how to place your fingers on a real guitar and lets you listen to them while selected. Five different styles of music will accompany you to set the mood.