Make-Up & Style
Laat je creativiteit de vrije loop in de rol van een beroemde make-up-artiest, met realistisch make-up-materialen! Je kunt zelfs een foto van je gezicht maken en deze op een 3D-gezichtsvorm plaatsen om make-up uit te testen! Speel verschillende missies uit, op weg naar de top.