Make-Up & Style
This game has been designed by a female games designer! Allow your creativity to run wild as a famous make up artist with realistic make up tools! You can even create a 3D face, simply take a picture of your face, place it onto a 3D face and apply make up. Complete various missions to become a professional make up artist!