GO Series Defence Wars
Verdedig je basis tegen aanvallers, tot de versterking ter plaatse is! Maak gebruik van een arsenaal aan wapens en weer de ene vijandelijke aanvalsgolf na de andere af. Houd stand door kogels en bommen in de richting van oprukkende vijanden te vuren en werpen, met behulp van de stylus van de Nintendo DSi. Bewapen je basis met lichter geschut, kanonnen en tanks en bereid je voor op de komende aanval en raak ze met alles dat je hebt!