Battle of the Elements
Kun jij de planeet redden? De Legendary Elements zijn nodig om de vernietiging van de mensheid tegen te houden, maar je moet ze leren te beheersen om hun kracht te kunnen benutten!
Volg het verhaal van je favoriete personage tijdens 40 intense missies om de Legendary Elements te vinden of breek de score-records in een marathon.