Battle of the Elements
Can you save the planet? The Legendary Elements are the key to face human destruction, but they have to be mastered to unleash their power!
Follow the story of your favourite character in the quest to find the Legendary Elements, solve 40 mind-bending missions or break the score record in a marathon. The world's destiny is just one step ahead!