Crazy Labyrinth
Je ziet de schat liggen. Nog een paar stappen… en weg is 'ie! In de wereld van Crazy Labyrinth voor de Nintendo DS groeit een kleine wandeling al snel uit tot een lange trektocht.
Crazy Labyrinth is gebaseerd op het bekende bordspel De betoverde doolhof. Stap in de laarzen van de jonge archeoloog Alok en betreed de ene doolhof na de andere, op zoek naar waardevolle kunstvoorwerpen. Met deze rijkdom hoopt Alok zijn vader uit de klauwen van de slechte Mr. Hoppert te bevrijden.
Maar Alok is niet de enige die op rijkdom belust afreist naar oorden als Egypte, Mexico en Antarctica. Er houden zich ook rivalen op in de altijd bewegende gangen met de veranderende doodlopende paden en openingen van de mysterieuze doolhoven. Omdat één doolhof nooit hetzelfde blijft, zul je constant bij de pinken moeten blijven... niet alleen om als eerste bij de schat te komen, maar ook om weer levend uit de doolhoven te komen!
Soms zijn je rivalen echter je vrienden... als je in de meerspelerstand van Crazy Labyrinth speelt, tenminste. Je kunt met maximaal drie vrienden uren doorbrengen met het opsporen van schatten en het zoeken van een weg door de ultieme doolhof. Dit is zowel mogelijk met een draadloze verbinding of via de Nintendo Wi-Fi Connection als met slechts één DS die doorgegeven wordt tussen de spelers.