Reis met de legendarische held Link door Hyrule en zelfs door de tijd, om de plannen van Ganondorf te dwarsbomen. Gebruik fantastische wapens en voorwerpen, vecht tegen woeste eindbazen en los breinbrekende puzzels op in dit befaamde hoofdstuk uit de Zelda-serie.
Of je hem nu voor het eerst ervaart of niet, de originele Nintendo 64-versie is een hoogtepunt in de gamegeschiedenis met baanbrekende nieuwe 3D-beelden, een gevechtssysteem waarbij je de controle niet snel verliest, en een boeiend verhaal. The Legend of Zelda: Ocarina of Time is een meesterwerk!
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D is nu verkrijgbaar voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Ervaar dit klassieke avontuur opnieuw met verbeterde gameplay, mooiere 3D-graphics, het touchscreen en bewegingsbesturing.