Murder on the Titanic
Het is 1912 en er wacht je een fabelachtige reis op de Titanic. Als assistent van wereldreiziger prof. Jacob Larsson ga je aan boord van dit ontzagwekkende schip om een wonderlijke reis naar New York te ondernemen.
Echter, vroeg op de avond van 14 april vraagt kapitein Smith onverwacht om Larssons hulp. In de diepten van de Titanic is het leveloze lichaam van een stoker ontdekt en nou moet jij de moord oplossen.