Murder on the Titanic
It is 1912, and a fabulous voyage on the Titanic awaits you. As assistant to globetrotter Professor Jacob Larsson, you board that breathtaking ship to experience a wonderful passage to New York.
Yet early in the evening of April 14th, Captain Smith unexpectedly requests Larsson's help. Deep within the bowels of the mighty Titanic, the body of a stoker had been discovered. Now it is up to you to solve this murder.