Ontdek de luxe uitvoering van het succesvolle Zombie Panic in Wonderland voor de Nintendo 3DS! De game is voor deze versie volledig op de schop genomen. Beleef een groots avontuur om Wonderland te behoeden voor de zombies die alles op hun pad vernielen!