VAN HELSING SNIPER ZX100
Houd je van sluipschuttergames? Heb je een hekel aan vampieren? Kruip dan in de huid van Van Helsing, de beroemdste vampierenjager aller tijden, en bind de strijd aan met het kwaad!
Gebruik je Nintendo 3DS om je doelwitten in het vizier te nemen. Met de bewegingssensor verander je je Nintendo 3DS namelijk in een dodelijke kruisboog. Maak je geen zorgen als je hand een beetje trilt. Je kunt de tijd vertragen waardoor je beter kunt mikken. Ook kun je een speciale filter gebruiken om verborgen vampieren te ontdekken.
Zoek, richt en schiet zonder aarzeling op bloeddorstige vampieren die mensen besluipen in Londen, en neem het op tegen angstaanjagende eindbazen. Je kunt zelfs een speciale minigame vrijspelen als je een score van 666 punten behaalt.